Mitt nya liv

Kommer ni ihåg blondinbellas collage?

Jag har gjort ett liknande men mycket mindre och enbart med ord och citat.

Jag känner att jag vill börja ett nytt liv. Jag vill ändra på mig själv. Inte min personlighet utan min synpå livet och jag vill leva ett nyttigt liv där jag mår bra både fysikst och psykiskt.

För att jag ska kunna uppnå allt detta som jag vill uppnå trorjag att jag behöver en påminellse om min motivation som jag har idag. Jag FÅR inte glömma den!



Mina ord och citat är personliga men vissa kanske är självklar för er men alla ord betyder något speciellt för mig.
Den är enkel och inte alls många ord. Men jag tror att det är just dom hör orden jag behöver varje dag för att jag ska få igång mitt nya liv och fortsätta med det varje!

Testa ni med! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0