Bästa Bella&Tyras show

Tittade ni på Bella&Tyras show nyss? Jag tyckte att det här var det bästa programet dom haft faktiskt. Jag var så rädd att det skulle bli pinsamt eftersom Bella och Tyra är ju faktiskt två unga tjejer och vi vet alla att unga tjejer är duktig på att fnissa och vara "flickig" så kah var rädd att det skulle bli konstigt då med han nära. Men jag tyckte att Bella och Tyra var helt grymma! Dom var seriösa med blandade i humor på dom rätta ställena så grymt bra! Plus att jag tycker att Schulman är en sån härlig person. Plus att jag tycker att han har intressant syn på livet samt vågar uttrycka sig och säga sin åsikt på ett bra sätt. Så vill tacka alla tre för ett bra program! =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Kollade inte på det ! :O

2010-04-15 @ 23:08:39
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0