Project Runway

Vilken härlig dag jag hae igår! Det var riktigt roligt att träffa Charlotte igen nu efter 5 veckor! Men vi kommer ju träffas igen nu till veckan när skolan börjar. Att vi inte träffades tidigare!

Vi åt luch på kina restaurangen istället för att ta en fika. Riktigt gott! Efter det gick vi runt i affärer. Blev bara två nagellack men min mamma skulle ner på stan idag så hon kanske köper ringen jag tittade på igår. En jättesöt ring som passade perfekt till mitt nagellack ;)

Nu ska jag titta på Project Runway säsong 7 avsnitt 12 ;)



Hörs!

Kommentarer
Postat av: bella

Inget specielt faktist. Bara ta det lugnt och så. HA det bra!

2010-04-10 @ 16:53:54
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0