Skor

Heej! Det har inte funkat att blogga varken idag eller igårkväll... Jagvet inte om det beror på mitt internet eller om det är blogg.se som krånglar.. Men nu gör jag ett nytt försök! =)

HIttade ett par skor långt ner i skolådan idag när jag letade. Jag har nämligen inga sommarskor så det var tur att jag hittade dom så jag kan ha dom så länge. provade att gå ute med dom och dom var inte alls mysig att gå med men jag ska ut på stan i morgon och leta mig ett par gymadojor som är sköna att gå i. Sommarskor får bli längre fram för nu är det viktigast att jag hittar sköna skor att gå i.


Skitiga men funkar


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! kollade in på din blogg!!!

2010-04-06 @ 20:12:16
URL: http://fabulouselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0