Träningskalender

Hej på er! Nu är första skoldagen avklarad, nu är det bara några kvar ;) Efter skolan gick jag och Charlotte ner på köpingen och tog en fika. Efter det gick vi in på bokhandeln där jag köpte min nya träningskalender! Nu jäklar ska jag bli fit! Vi får väl se hur länge det håller.. Men jag tror det kommer bli mycket roligare att hålla igång om man har kalender och kan skriva i allt man gjort och vad man ska göra. Jag kommer också skriva upp mina mål med träningen i kalendern. Så att varje gång jag tittar i den blir det en liten påminelse så jag kankse fortsätter.




Kommer att byta ut omslaget på den sen =)

Kommentarer
Postat av: Stina

sv; haha , ja det går ju fort ;)

2010-08-23 @ 19:38:00
URL: http://stiiiiinnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0