tummen ner för nallar

Ligger och funderar på vad man ska göra på alla hjärtans dag. Vi vill göra något speciellt men vi vet inget riktigt bra vi kan göra. Vi hade kanske tänkt ut och äta. Det är ju mysigt men det känns inte så speciellt.
Har ni några idéer?

Och jag börjar nu fundera på om jag ska ge en liten present.. men jag vet inte ja.. hatar att köpa fjantiga nallar så företagen ska tjna pengar. Vad ska man ha den där nallen till sen? Känns bara onödigt oh brist på fantasi...

Rosor däremot!  ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Nallar är jag inte heller så förtjust i. Jag köper gärna något som personen vill ha, ungefär som jag gör när det är födelsedag.

Blommor är aldrig fel, men det är också brist på fantasi en dag som alla hjärtans dag tycker jag. Men fint är det och glad blir man... men... Ja, du förstår kanske hur jag tänker.

2010-02-09 @ 12:36:05
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0