Stöten

Jag och min pojkvän vill åka iväg någonstans nu snart någon helg och vi har funderat att åka till Sälen.

Finns något där som heter Stöten som säkert många vet vad är. Jag hade aldrig hört det men... Nu när jag har tiittat på hemsidan verkar det helt fantastiskt och stugorna helt otroligt fina! (dom flesta i alla fall). Men problemet är att det är ju så jäkla dyrt!!
Jag vill ju ha en modern men klassisk stuga, lite lyxigare och med både bastu och brasa. Men då kostar det ju mellan 5000-10 000, sen ska man betala för alla aktiviter och mat så det blir ju en del. Men vi får se hur det blir!!

Ett av alla otroligt fina stugor!





Kommentarer
Postat av: tess

Jo men fimerna är riktigt bra måste ja säga... //tess

2010-01-18 @ 11:21:13
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0